четвер, 26 серпня 2010 р.

Перевірка труб водоканалу

одного дня на дверях мого будинку з'явилося дивне оголошення

у якому було написано:

"з 1 вересня до 1 жовтня не буде гарячої води, а буде перевірка труб водоканалу"

мені здалося, що є щось магічне в цьому "А БУДЕ"

не "тому що буде", не "на жаль тому що буде", "перепрошуємо, через те
що буде", а -

А БУДЕ

очевидно, мені пропонували щось навзамін
ніби рівноцінний вибір: "гаряча вода" - чи "перевірка труб водоканалу"

і ця остання альтернатива, в очах авторів оголошення, була цілком справедливою, 
безцінною винагородою, яку я отримував за відсутність гарячої води

наче мені пропонували анкету, запитуючи: чому ви надали б перевагу:
"гарячій воді" чи "перевірці труб водоканалу"?

і я би відповів, "ясно, що перевірці труб водоканалу, нема питань"

я все життя хотів позбутися цього ганебного явища як "гаряча вода"
і нарешті обрати те, про що мріяв усе життя - "перевірку труб водоканалу"

і нарешті ви прийшли і проголомшили мене цим "а буде"

така от прекрасна альтернатива..

"з 1 вересня до 1 жовтня не буде гарячої води, а буде перевірка труб
водоканалу..."